search in this blog

zondag 17 juni 2012

Macbook





my white Macbook :):):)

16 opmerkingen:

  1. I've been considering converting to a Macbook, myself. Seems to run much more smoothly with what I'm intending to use it for than HP. How do you like it?

    (And thank you for the reciprocating comment on my blog :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeay! Je gaat er echt van genieten. Ik heb dan nu een beetje ruzie met mijn Macbook/met Pages, maar we gaan vast wel weer vriendjes worden haha. You're not gonna regret this!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yay!! i love mac!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats lady, I have no doubt you'll love it!

    Sarah xoxo
    http://pandorasboxblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam per toeval op je blog terecht en wat is 'ie geweldig!! Echt super leuk. Ga zo nog even verder bladeren! Veel plezier met je MacBook. Ik wil echt niets anders meer sinds ik een paar jaar geleden mijn eerste MacBook aanschafte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Helena: Ja het is echt even puzzelen idd! haha Maar dat komt vast vanzelf goed. Gebruik jij pages ook voor je blog? Ik ga binnenkort Photoshop,Indesign etc. voor mijn laptop installeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely lovely! I Foloww you!
    www.chocolatestiloblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely blog

    http://emmabrwn.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaloers! Mijn laptop begeeft het nog net niet genoeg om ook één aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just discovered your blog! Am following with Bloglovin and looking forward to future posts :)
    daniellecurio.blogspot.co.uk
    Danielle x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats! These photos are beautiful. Love that little desk.
    xo
    Olivia
    http://www.wanderlust-and-such.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen