search in this blog

zondag 29 juli 2012

Wishlist bags

8 opmerkingen:

  1. Gimme the Alexander Wang one! Een vriendin van me heeft 'm en ik ben echt heel heel heeeel jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooeeeh ja die van alexander wang is echt super!


    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a lovely post and a great blog, maybe we could follow each other?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Alexander Wang en YSL zijn mijn favoriet!!! Die van Proenza Schouler is trouwens ook heel mooi. Haha, ik zou ook niet kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am also really digging the Alexander Wang bag...

    Love,
    Juliana

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja de Alexander Wang.. @Helena: Ze zal er wel ziels gelukkig mee zijn! In de Bijenkorf (amsterdam) staan ze nu ook.. biecht: heb al een paar x gevoeld en geroken aan het leer... PRACHTIG!

    @Jesdiny: De Proenza Schouler is mijn nr 2 favo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I want all of them!

    http://cravingforbarneys.com

    BeantwoordenVerwijderen