search in this blog

donderdag 13 september 2012

Mason Pearson hair brush

New in


So in love with my new luxurious hair brush! 
Do you know these brushes from Mason Pearson?  As far as I know.. every single beauty artist is using this brush backstage.  All over the world. I've done a lot of modeling en I must say.. they always use this brush. So I was thinking about buying the brush myself.
and when I received money for my birthday I decided to treat myself on this beauty.

 And here she is :)

 Getting my hair done backstage.. And here you see... the Mason Pearson brush. The big one. (I've got one smaller)

12 opmerkingen:

  1. maakt het echt zo'n verschil? Mijn haar is makkelijk nooit knopen oid. Dus meerwaarde voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het maakt ieder haartype soepel en pluisvrij! Helaas heb ik totaal geen makkelijk haar.. maar het is dus ook voor ander haartype geschikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb heel fijn haar dat enorm snel knoopt. Ik heb ook gemerkt dat als ik het borstel - niet met een Pearson, for the record - dat ik mijn haar soms echt kapot maak. Ik heb al vanalles geprobeerd van haarproducten die beloven mijn haar doorkambaar te maken, maar no way jose. Jij soms ideeën? Zou die borstel al een eerste stap zijn in een minder pijnlijk ochtendritueel?

    Liefs,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmmm.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn haar alleen borstel als het nat is. Onder de douche (met een grote borstel) en superveel conditioner ( kerastase/kaneboo) dan borstel ik het compleet uit. Als ik het vast doe borstel ik het op handdoekdroog haar met de borstel van mason pearson. Als ik het los laat niets. Als ik het droog zou borstelen is het een mega pluizenbol!
      Oja de anti klitten shampoo van zwitsal een goeie en goedkope tip! Of langs een kapper voor advies in kerastase producten. X

      Verwijderen
    2. Merci voor de tip! Zwitsal staat nog niet op m'n lijstje. 'k Zal je laten weten of het werkt ;)

      Liefs,
      Jolien

      Verwijderen
  4. Sounds great!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New post - My VFNO Look!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is de borstel het geld waard? Ik heb hem al een aantal keren in mijn handen gehad, maar vind het toch wel behoorlijk prijzig voor een borstel ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Dankje Jesdiny! Was even tijd voor wat vernieuwing ;)

      Verwijderen
  7. Ik ben heel erg benieuwd wat je ervan vind.;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i love this brush, i have the pure boar bristle one and although it's expensive it's the most amazing brush i've ever had!

    steph / absolutely-fuzzy.com

    BeantwoordenVerwijderen