search in this blog

donderdag 11 april 2013

Travel sizes


  Travel sizes! No I'm not talking about all free samples. The mini's and travel-sizes from full-size products. I love them. Its easy to buy prouducts you like to try in a smaller size (a sample is not enaugh to really try it) so you can get convinced to buy the fullsize.
It's also very easy to get your favorite products in travel-size so when you leave the house for a couple of day's you don't have to carry the big bottles.
The most of my favorite products I've bought in travel-size. Lets take a look!

Not every product that you see on the picture I also have in full-size. Some are just products I've got send to try out for my blog.


Do you have (your favorite) products in travel-sizes?


Follow on Bloglovin

7 opmerkingen:

  1. Handig! Is die Kiehls midnight recovery in een travel size te koop in de winkel? Wil die graag nog eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is zo handig!! Helaas niet te koop of gratis te krijgen heel vervelend.. Als je een set koopt.. Of 3 lege artikelen inleverd had ik wat geregeld! Maar hij is zoooo fijn hoor echt een aanrader. Je kunt sowieso een sample halen. Xx

      Verwijderen
  2. Ik ben dol op mini's!:D
    Ze hebben nu ook een mini nagellak remover bij de kruidvat super handig!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt?? Die moet ik scoren! Meestal haal ik voor vakantie die pads

      Verwijderen
  3. Meeste wel! ik hou namelijk van mini`s haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! Mini Biosilk shampoo zit nu in mijn sporttas, haha! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen