search in this blog

zondag 13 juli 2014

New In: Kerastase hairproducts

Recentelijk heb ik weer een order geplaatst bij hairworldshop.nl Wederom heb ik weer gekozen voor Kerastase producten. Deze producten zijn al jaren favoriet en fijn voor mijn haar.

Voor verouderd en verzwakt haar dat vitaliteit verliest.
Ik vind vooral de geur heel erg lekker! Na het wassen is het haar schoon en verzorgd. Je merkt dat het steeds glanzender word.
€16,50
Verzorgende nectar voor droog haar met thermo-beschermende actieve bestanddelen die het haar hult in ultieme zachtheid. Beschermt het haar tegen uitdrogen. De warmte van de fohn of steiltang verzegelt de voedende bestanddelen in het haar.Je merkt echt dat je haar direct veel zachter is door het laagje wat om de haren gelegd word. 
€20,95

De website is trouwens vernieuwd! www.hairworldshop.nl


Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. De Kerastase Nectar Thermique heb ik nog in de kast staan. Ik heb het een aantal keren gebruikt, maar vond het toen niet fijn en ik kocht gelijk weer mijn vertrouwde Oleo-curl, maar die is nu weer uit het assortiment gehaald (balen!). Nectar Thermique toch maar weer een kans geven!

    BeantwoordenVerwijderen