search in this blog

donderdag 9 oktober 2014

ALOXXI REPARATIVE TREATMENT MASQUE



NL: OKE, ik heb een nieuw favoriet haarmasker! Aloxxi was een haar merk voor mij totaal nog onbekend. 
Ik had er wel eens een advertentie van voorbij zien komen in de Allure magazine maar geen ervaring nee. De eigenaar is George Schaeffer en hij heeft het merk O.P.I ook opgericht.

Ik werd door een PR bureau uitgenodigd voor een presentatie van het merk in het College hotel in Amsterdam. Vanuit Amerika waren er 
mensen namens het merk gekomen (ook mister George Schaeffer himself!) ik was wel erg benieuwd geraakt intussen. 
De presentatie was erg Amerikaans en erg informatief. Er waren ook modellen aanwezig en hippe kapsels werden geshowd! We kregen een goodiebag mee om enkele producten om zelf te ervaren.
Het gene wat echt indruk op mij heeft gemaakt is het Reparative treatment masque. Tijdens de presentatie vertelden ze al dat de meerderheid al na 1 keer gebruik laaiend enthousiast was maar ik dacht dat ze wat overdreven, nou niet dus! Maar ik wilde natuurlijk voor een goed oordeel het product wat langer testen en dat heb ik gedaan.

Alle verzorgingsproducten van Aloxxi zijn vrij van sulfaten, parabenen en sodiumchloride en ze bevatten een voedende rijke mix van tien anti-oxidanten. Alle Aloxxi producten zijn PETA Friendly en koosjer.

Ook in een eerder filmpje hebben jullie kunnen zien dat ik ook erg te spreken ben over de hairspray.



ENG: OK! just got myself a new favorite hair masque! Aloxxi as a brand was totally unknown for me.  I had seen soms ads in Allure magazine but I didn't had any experience. The owner is George Schaeffer and he also founded the brand O.P.I.  PR agency invited me for a presentation from the brand at the College Hotel in Amsterdam. There were people from the brand Aloxxi that came from Amerika (also mister George Schaeffer himself!) and I became very curious.
The presentation of course was very American en informative. There were models to show their trendy hairstyle. After that they gave us a goodiebag to let us experience the products ourselves.
The product that impressed me the most is definitely the Reparative treatment masque.  During the presentation they were telling that most of the people were extremely enthusiastic. I thought they were exaggeration but no! But I wanted to test it for a while and I did.

all the products from Aloxxi are free of sulphates, parabens and sodium chloride and they contain a nutrient rich blend of ten antioxidants. All products are PETA Friendly and kosher.

About the hairmasque:
Exotic butters of Shea and Cupuacu penetrate quickly to moisturize, help strengthen and repair while a unique blend of 10 botanical extracts protects and defends hair and hair color from environmental damage. The results are dramatically improved moisture content with excellent lubricity and shine.

Key Benefits:
Moisturizes and nourishes dry, parched hair leaving it silky, soft and shiny.
Helps restore and rebuild hair to increase elasticity and strength.
Keeps hair looking young and vibrant.

Directions:
Apply to clean, damp hair. Leave on for three minutes. Rinse and style as usual. For severely dry hair, apply then cover hair and process with heat for five minutes. Rinse and style as usual. As you might now is that I like to sometimes sleep with my hairmasque in my hair.

In a previous video you saw me telling about the Aloxxi hairspray that I like a lot too.


Click HERE if you want to find a salon that offer Aloxxi.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen